SMART CITIES
INTELIGENTNE ROZWIĄZANIA DLA MIAST
Technologia służąca
Tobie i Środowisku
Wizja Smart Cities
charakteryzuje się głównymi cechami:
-
specjalizacja w zakresie IOT dla obszarów obsługi Społeczeństwa i Środowiska
-
budowa i rozwój ekonomicznie odpowiedzialnej firmy, wraz z szacunkiem dla wartości jej interesariuszy
-
tworzenie firmy o długotrwałym wzroście kapitałowym poprzez zdobywanie rynku BtP oraz zwiększaniu udziału rynku do 5 % do 2020 roku Ekspansja działalności firmy na rynki europejskie i związane z tym czynności promocyjne w najbliższych latach.
-
Smart Cities planuje szeroko zakrojone działania w zakresie wsparcia komunikacyjnego w całym obszarze rynku publicznego w Polsce
-
firma dzięki swojemu działowi badań i rozwoju stworzyła oraz tworzy unikalne produkty IT o pionierskim charakterze rynkowym.
Daje to firmie Smart Cities odpowiednio dużą przewagę technologiczną na najbliższe 5 lat. Smart Cities rozpoczęła prace nad dwoma kolejnymi produktami, które mają synergicznie zbudować dużą przewagę konkurencyjną i dalszy dowód misji firmy
Technologia służąca Tobie i Środowisku
Funkcje podstawowe
-
Stacja Smart Station z modułem (zależne od lokalizacji):
-
Ładowania samochodów elektrycznych 2 x 22 Kw
-
Ładowania samochodów elektrycznych 2 x 50 Kw
-
Wodnym dostęp do wody pitnej
-
Kastomizowanym zawartość dolnej części Smart Station dostosowywana do potrzeb
-
-
Darmowe Wi-Fi
-
Ładowanie telefonu: indukcyjnie oraz przez USB
-
Interaktywny ekran dotykowy z informacja? oraz dowolnymi aplikacjami
https://youtu.be/xQjo32b9l-I
Funkcje dodatkowe
-
BigData pozyskiwanie i przetwarzanie danych (segmentacja, analiza, wnioskowanie, prognozowanie)
-
Badania statyczne grupy docelowej: demograficzne (wiek, płeć, miejscowość, wielkość miasta), behawioralne(taryfa, wysokość rachunku, zużycie danych),
-
kontekstowe (z jakich aplikacji korzysta klient: kierowcy płatna nawigacja, rodzice aplikacje typu parenting)
-
Badania trafficu
-
Badania publiczne i społeczne
-
Badania komercyjne
-
Marketing mobilny zapewniający bezpośredni i spersonalizowany sposób dotarcia do klienta:
-
Geotrapping możliwość dotarcia z kampania reklamowa do właściwego klienta, w zależności od jego pochodzenia geograficznego
-
Geolokalizacje dotarcie kampanii marketingowych w oparciu o klienta
-
SMS, PUSH, MMS bezpośrednie dotarcie z oferta do klienta, znajdującego się tu i teraz w pobliżu galerii
-
-
Płatności zbliżeniowe: karta, telefon
-
Marketing outdoorowy:
- PRODUKTY SMART STATIONSMART AQUASMART LIGHT
SMART HEAT
AUTORYZOWANY PARTNER AHC 0035218PL
- TEL. 515 646 727
Comments