SMART  CITIES

INTELIGENTNE ROZWIĄZANIA DLA MIAST

Technologia służąca

Tobie i Środowisku

       Wizja Smart Cities

charakteryzuje się głównymi cechami:

  • specjalizacja w zakresie IOT dla obszarów obsługi Społeczeństwa i Środowiska

  • budowa i rozwój ekonomicznie odpowiedzialnej firmy, wraz z szacunkiem dla wartości jej interesariuszy

  • tworzenie firmy o długotrwałym wzroście kapitałowym poprzez zdobywanie rynku BtP oraz zwiększaniu udziału rynku do 5 % do 2020 roku Ekspansja działalności firmy na rynki europejskie i związane z tym czynności promocyjne w najbliższych latach.

  • Smart Cities planuje szeroko zakrojone działania w zakresie wsparcia komunikacyjnego w całym obszarze rynku publicznego w Polsce

  • firma dzięki swojemu działowi badań i rozwoju stworzyła oraz tworzy unikalne produkty IT o pionierskim charakterze rynkowym.

    Daje to firmie Smart Cities odpowiednio dużą przewagę technologiczną na najbliższe 5 lat. Smart Cities rozpoczęła prace nad dwoma kolejnymi produktami, które mają synergicznie zbudować dużą przewagę konkurencyjną i dalszy dowód misji firmy

Technologia służąca Tobie i Środowisku

Funkcje podstawowe

  • Stacja Smart Station z modułem (zależne od lokalizacji):

    • Ładowania samochodów elektrycznych 2 x 22 Kw

    • Ładowania samochodów elektrycznych 2 x 50 Kw

    • Wodnym  dostęp do wody pitnej

    • Kastomizowanym  zawartość dolnej części Smart Station dostosowywana do potrzeb

  • Darmowe Wi-Fi

  • Ładowanie telefonu: indukcyjnie oraz przez USB

  • Interaktywny ekran dotykowy z informacja? oraz dowolnymi aplikacjami

 https://youtu.be/xQjo32b9l-I

Funkcje dodatkowe

  • BigData  pozyskiwanie i przetwarzanie danych (segmentacja, analiza, wnioskowanie, prognozowanie)

  • Badania statyczne grupy docelowej: demograficzne (wiek, płeć, miejscowość, wielkość miasta), behawioralne(taryfa, wysokość rachunku, zużycie danych),

  • kontekstowe (z jakich aplikacji korzysta klient: kierowcy  płatna nawigacja, rodzice  aplikacje typu parenting)

  • Badania trafficu

  • Badania publiczne i społeczne

  • Badania komercyjne

  • Marketing mobilny zapewniający bezpośredni i spersonalizowany sposób dotarcia do klienta:

    • Geotrapping  możliwość dotarcia z kampania reklamowa do właściwego klienta, w zależności od jego pochodzenia geograficznego

    • Geolokalizacje  dotarcie kampanii marketingowych w oparciu o klienta

    • SMS, PUSH, MMS  bezpośrednie dotarcie z oferta do klienta, znajdującego się tu i teraz w pobliżu galerii

  • Płatności zbliżeniowe: karta, telefon

  • Marketing outdoorowy:

  • PRODUKTY  SMART STATIONSMART AQUASMART LIGHT

    SMART TOUR

    SMART HEAT

    AUTORYZOWANY PARTNER AHC  0035218PL

  • TEL. 515 646 727